Hlavní navigace

Globus slaví dvacet let a prezentuje se pomocí pro hendikepované

11. 5. 2016

Sdílet

 Autor: Globus
Řetězec Globus je na domácím trhu již dvacet let. K této příležitosti připravil i novou kampaň s mottem „20 let kvality – Slavíme a pomáháme“. Připravil i řadu novinek pro zákazníky, například malé prodejny v centrech měst.

Součástí oslav je podpora společného charitativního projektu s Kontem Bariéry a nákup dvaceti velkoprostorových vozů pro hendikepované. Tvářemi kampaně a ambasadory celého projektu jsou Lucie Bílá, Eva Holubová a Ondřej Hejma. Na tiskové konferenci Globus představil spoty, v nichž osobnosti zvou k nákupu v Globusu – coby jeho zaměstnanci: „Těch aut může být i víc. Záleží i na vás, nákupem v Globusu můžete pomoci i vy. Přijďte, nakupte, pomůžete.“

Při nákupu produktu s logem „20 let“ Globus společně s partnerem odvede z prodejní ceny vybranou částku na speciální účet, ze kterého se bude nákup aut pro zdravotně postižené financovat. „Celá kampaň je transparentní. Přehled, jak je slavení úspěšné, budou moci zákazníci sledovat v každém hypermarketu i na stránkách www.globus.cz, kde se dozví aktuální výši vybrané částky,“ uvedl Bronislav Matyšek z Globusu.

Novinky z Globusu

Hypermarket Globus chystá také řadu změn pro své zákazníky. Mezi plánované novinky patří rozšiřování digitálního systému nakupování, koncept malých prodejen v centrech měst, rekonstrukce a modernizace vybraných hypermarketů nebo nový e-shop zaměřený na víno. Chystané investice si vyžádají čtyři miliardy korun a Globus s jejich realizací počítá během tří let.

Globus v České republice provozuje v současné době patnáct velkoformátových hypermarketů s průměrnou prodejní plochou okolo jedenácti tisíc metrů čtverečních. V současné době pracuje také na konceptu menších prodejen, které mu umožní dostat se z okrajů velkých měst blíže k jejich centrům a tak i k novým zákazníkům. „Z našich průzkumů vyplývá, že zákazníci naše hypermarkety navštěvují z velké části především kvůli širokému sortimentu čerstvých potravin a také vlastním restauracím. I tato dvě oddělení proto budou pro menší formáty prodejen rozhodující,“ vysvětluje Bronislav Matyšek.

Zároveň se chce Globus soustředit také na modernizaci stávajících hypermarketů a rozšíření portfolia služeb, především v podobě vlastních kompletních pekárenských a řeznických provozů. Loni v listopadu prošel kompletní přestavbou historicky první hypermarket v České republice, Globus v Brně Ivanovicích. Díky nové pekárně byl výrazně rozšířen sortiment vlastního pečiva a velkou proměnou prošla také nabídka čerstvých pultů, tedy ryb, sýrů a lahůdek.

Rozsáhlé úpravy si vyžádala také restaurace, kdy nově došlo k jejímu propojení s prodejnou. Kompletní přeměnou prošly také restaurace v Praze na Zličíně a v Českých Budějovicích. Fungují na principu samoobslužných pultů, pomocí kterých se podařilo výrazně zrychlit výdej jídel a zákazník tak stráví čekáním opravdu jen nezbytně nutný čas. Zázemí kuchyně je uspořádáno tak, aby zákazník viděl, jak mu kuchař připravuje jídlo. „Nové restaurace nabízejí jídla, která nevyužívají žádné polotovary či chemické nebo dehydrované směsi,“ zdůrazňují v Globusu.

Zdroj: TK Globus www.globus.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).