Hlavní navigace

Billa bude prodávat zeleninu a ovoce pod značkou Česká farma

2. 7. 2012

Sdílet

Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina.  Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. České zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích.

Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina. 

Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. České zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích.

Řetězec uvádí, že celkový podíl všech českých produktů na pultech BILLY činí v současné době 65 procent.

Billa nechce podporovat cestování produktů

„V naší obchodní strategii hrají české produkty hlavní roli,“ uvedl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „Neplatí to jen tady, ale na všech trzích, kde působíme. Naši zákazníci české zboží cíleně vyhledávají a to je dobře. Ani my nechceme podporovat cestování produktů napříč světem.“ Současně dodává, že v sortimentu ovoce a zeleniny z České republiky je pro místní dodavatele poměrně složité vyhovět požadavkům na celoroční zásobování všech více než dvou stovek prodejen.

BILLA dlouhodobě zvyšuje také podíl nabízeného ovoce a zeleniny v kvalitě bio. Zatím mají mezi bioprodukty na jejích pultech zhruba jednoprocentní podíl.

„České dodavatele stále hledáme, ale bohužel je jich u nás nedostatek. Díky spolupráci s Agrární komorou ČR se nám na konci loňského roku podařilo získat českého dodavatele bio brambor,“ říká Jaroslaw Szczypka. Stala se jím společnost EURO AGRAS z Havlíčkova Brodu, která nahradila původního italského dodavatele tohoto zboží. Brambor v kvalitě bio prodá BILLA ročně zhruba 20 000 kg.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).